Polo, considerat unul dintre cele mai vechi sporturi, supranumit si jocul regilor si al nobililor, de aici pleaca ideea brandului U.s. Polo Assn., aceea de a mixa moda, traditia si prestanta, cu functionalitatea, modernismul si invariabilitatea.
Istoria brandului dateaza inca din 1890, cand U.s. Polo Assn. a fost reprezentantul acestui sport nobil pe teritoriul SUA si Canadei, rolul lor fiind de a apropia impatimitii acestui sport elitist si de a le oferi posibilitatea de a fi parte din acest univers aparte.
Brandul se adreseaza tuturor categoriilor de varsta, mediu sau gen, femei, barbati, copii, persoane de orice varsta, persoane cu familii, venind cu o gama extinsa de articole, de la imbracaminte, incaltaminte, accesorii pana la produse de beauty sau pentru casa.
Pastrandu-si, de-a lungul anilor, acea consecventa privind designul, calitatea materialelor si a texturilor, a reusit sa mentina U.s. Polo Assn. in topul alegerilor cumparatorilor, aspect sustinut de numarul mare de magazine din lume, 277, dintre care 152 doar pe teritoriul Turciei.